המגישים זעמו: "איפה הייתם עד היום? חבורת צבועים"

    מהדורת הבוקר 17 Comment on המגישים זעמו: "איפה הייתם עד היום? חבורת צבועים"

    המגיש דוד חכם בפתח מהדורת הבוקר: "פתאום צץ לו איגוד הרופאים בישראל שאומר למשטרה לא להשתמש במכת"זיות כי הן מסכנות את הציבור. איפה הייתם כשזה הופנה נגד חרדים?". בצלאל קאהן על ההפגנות: "רק רעש וצלצולים"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    16:06
    20.05.24
    מנחם טוקר No Comments on "כן יאבדו כל אויבך ה": מנחם טוקר במשדר חגיגי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "חבורת צבועים": בפתח מהדורת הבוקר (ראשון), הביעו המגישים בצלאל קאהן ודוד חכם את הזעם הציבורי בימין נגד המחאה הקיצונית של השמאל, המדיניות המאפשרת של בכירים במערכת אכיפת החוק והצביעות שמכתב הרופאים נגד המכת"זיות.

    דוד חכם: "השתנתה המדיניות המשטרתית בתל אביב שאפשרה לחסום כבישים. עמי אשד היה פעיל פוליטי על מלא במשטרת ישראל. במשך חודשים הוא אפשר את חסימת נתיבי איילון, לפעמים ע"י כמה עשרות אנשים בודדים. אתמול בלילה זה הסתיים".

    עוד אמר: "פתאום צץ לו איגוד הרופאים בישראל שאומר למשטרה לא להשתמש במכת"זיות כי הן מסכנות את הציבור".

    "זה לא רק החרדים, אתה זוכר איך הם פינו את ההפגנות של האתיופים? איפה איגוד הרופאים היה בכל השנים האלה? אז לא הייתה סכנה לציבור? אנחנו רואים את האיפה ואיפה. להם מותר הכל. הלילה הם הפגינו מחוץ לביתו של שר הביטחון ב-3 לפנות בוקר".

    בצלאל קאהן: "אנחנו נשמע בימים הקרובים על הרבה הפגנות קטנות שעושות הרבה רעש. יהיו גם כל מיני מכתבי סרבנות. אני אומר לך שמדובר במיעוט קטן ביותר. זה לא יורגש. רק רעש וצלצולים של חבורה של אנשים שעוד לא הבינה שהם הפסידו את הבחירות".



    17 תגובות

    מיין תגובות
    1. 17

      אין שום פלא, "איגוד הרופאים", הוא כנראה איש או כמה בודדים שההשתייכות האידיאולוגית שלהם ברורה בתכלית… פרופ' ציון, שהוא יו"ר ההסתדרות הרפואית, התערב בחוצפה בנושא הריפורמה, כאילו בשם הרופאים, ואמנם יצאו מאות רופאים נגדו.

      1. הרואים מגנים על העשרים כדי שימלו להם את הכסים הכל אתו מדרה של אותו השכולה מעניין כולם לבנים הבל החרדים גם לבנים אבל אלה אין להם כסף אז הפשר לפוצץ אותם

        1. יש הבדל בין החרדים לבין המפגינים אלה עובדים משלמים מיסים ומשרתים והחרדים גוזלים את מיסי המפגינים כמו עבדים.ומשמשים להם כבשר תותחים
          תתביישו

      2. מטומטם הרי ברור שרוב הרופאים שייכים לזרם המרכז שמאל ,ולא לימין הדבילים והלא מלומדים ,זה לא קומץ זה רוב מוחלט , תשבו בשקט חולירות .

        1. אדם בזוי,גס רוח,מתנשא בלי סיבה.
          יש המוני רופאים,פרופסורים בכל התחומים,אנשי הייטק וכו' שהם ימנים ומשכילים יותר ממך.רק שהם מתוך אחריות לאומית נמנעים מליבוי להבות השנאה שאתה וחבריך מלבים.

      3. תמשיכו להקטין את המחאה.כל שבת בקפלן יש יותר משתתפים מאשר סרבני השרות והעבודה החרדים.קצת צניעות לא תזיק למיעוט המתנשא והמורד בממשלה
        וממשיך לקיים את האוטונומיה שלו.בושה

    2. 16

      להעביר את הרפורמה במלואה ולרמוס את השמאל זה המוטו שצריך להיות לכל אדם שפוי.

      1. לרמוס את השמאל זה לרמוס את עצמך

        אתה רומז את השמאל אתה רומז את עצמך! כמה טיפש אפשר להיות?!
    3. 15

      תמשיכו בתיאוריות קונספירציה. נגיע רחוק, כמו שהגענו בכל הגלויות הקודמות

    4. 14

      כשנפגעים אזרחים ,כנראה בשל הפעלה לא חוקית
      זה מעוררשאלות קשות
      זה שאנשים לא מתים מזה ,נקרא אל הרג, לא אומר שפציעות זה קביל

    5. 13

      איפה הייתם רופאים יקרים כאשר השתמשו במכתזיות עם צבע וריח שךמבואש (לא במיים כמו ל״מתנחלי״ קפלן ), נגד , אנשי ימין , מתנחלים , חרדים , אתיופים ?
      אז זה לא הפריע לכם
      אז לא פניתם בפניה ״דחופה״ נכון ?
      מתברר שהראיה שלכם לא משהו גם בלי שנפגעתם ממי מכתזית …
      כדאי שנבין :
      מאחורי כל הפירסומים של :
      רופאים , קצינים במיל , אלופים במיל , ראשי מערכת הבטחון לשעבר , טייסים לשעבר , בוגרי 8200, יוצאי סיירת אגוז , יוצאי השייטת , יוצאי סיירת מטכ״ל , תעשיינים , עורכי דין
      כווווווולם פעילים פוליטיים שנלחמים בעם ישראל , מאחוריהם משרדי יח״ץ ואיתם כל התקשורת – זהו , זה כל הבלוף .
      אני יכול לפרסם עכשיו שיש טורנדו אימתני בחוף פרישמן , אם התקשורת מגבה אותי , תתחיל מנוסה מבוהלת של מתרחצים ושל תושבים הגרים סמוך לחוף תוך דקות , כאשר כם המשטרה תאמין לתקשורת ותעזור לאזרחים להתפנות
      זה כוחו של הפייק ניוז
      ובזה צריך להלחם בכל הכוח

    6. 12

      יש טיעון טוב מול השמאלנים, חבל שלא משתמשים בו. נניח שהמציאות של יחסי הכוחות בין הרשויות היתה משתנה. הקואליציה היתה מורכבת משמאל על מלא ואילו בית המשפט העליון היה מורכב מימין על מלא, נניח שעשרה שופטים מתוך חמש עשרה היו דתיים ימניים. ואז שר המשפטים (מטעם מרץ) היה מעלה את אותה רפורמה בדיוק כפי שהעלה יריב לוין. כי הרבה חוקים שמנסה הקואליציה להעביר לטובת השמאל, בג"ץ הימני היה פוסל. כמובן שכל התקשורת של השמאל הייתה מביעה תמיכה מלאה ברפורמה, הרפורמה לא זו בלבד שהיא טובה היא אפילו הכרחית. לא ייתכן שקבוצה של פקידים שאינם נבחרי ציבור עם דעות חשוכות,משיחיות והומופוביות תשלוט במדינה ותפריע לקואליציה הנבחרת למלא את תפקידה. לגבי עילת הסבירות כמובן שמה שסביר אצל נבחרי העם גובר על הסבירות של אותם פקידים חשוכים היושבים בבית המשפט העליון.

    7. 11

      צבועים כל השמאל. זה מה שמייחד אותם. צביעות ושנאת חינם.
      כנראה שלרופאים נראה כייף להצטרף לאנרכיסטים. הם רואים שלא עושים להם כלום כשהם שוברים חוקים. למה חא להצטרף לקייטנת האנרכיה גם? עצוב שגם ברפואה אכיפה בררנית.

    8. 10

      המום מתשובה של פרופסור חגי לוין.שעונה לשאלה איפה הייתם איגוד הרופאים שהמכתזיות הופעלו נגד החרדים.והחכם הפרופסור עונה כשיהיו יותר רופאים חרדים אז ישמעו גם את הקולות האחרים.ואם לא יהיו רופאים אתיופים אז גם קולם לא ישמע? גזעני ממדרגה ראשונה

    9. 9

      השר אליהו שמעתי אותך אומר את זה בערוץ 14..תגיד אתה יודע הרי שזה לא הרפורמה, אז למה למה הצביעות הזאת. בגלל שרים חסרי אחריחת כמוך הם ממשיכים באלימות.והם רוצים שיח , דיבור???
      מה אתה מקשקש. למה אתה צריך להיות חריג, למה להתחנף. שב בשקט, אתה הורס את כל המאמצים. ממש מיותר.

    10. 8

      לוין ידוע כמטומטם

    11. 7

      צבועים ימניים ארורים איפה הייתם כשהימין הפגין 24 שעות מתחת למרפסת ביתו של יצחק רבין הי" ד? איפה הייתם כשמפגינים הפגינו מול ביתם של שרים וחכים ממפלגת העבודה, איפה הייתם כשמפגינים הפגינו מתחת לביתם של לפיד בנט ושאר השרים בממשלת השינוי?? אתם צבועים שחושבים שרק לכם מגיע ולא רואים את דבשתכם, שכחתם את ההפגנות האלימות שעשיתם בהנתקות, עת שרבין הי" ד חתם על הסכמי אוסלו, בכיכר ציון עם שלטים של יצחק רבין הי"ד במדי אס אס, וכל שאר ההפגנות המחורבנות שלכם, כעת..אתם מקבלים מנה אחת אפיים תספגו, תשתקו ותאכלו את.החרה בתיאבון, כפי שאתם אוכלים חרה מביבי המושחת שנים על גבי שנים
      .ונהנים אידיוטים עלובים!